Nowy rozdział…

Nowy rozdział, nowego roku, który trwa już od pięciu miesięcy chciałam poświęcić sprawom miłym… Cudownym ludziom, których poznałam i z którymi współpracowałam w trakcie „zimy w mieście”, fantastycznym nowym Klientom, dzięki którym nabieram szlifów w nowym dla mnie od stycznia, zawodzie pedagoga, fanatycznym osobowościom, z którymi miałam okazje napawać się pięknem japońskiej sztuki i prowadzić ciekawe, głębokie i pouczające dyskusje…

A muszę zacząć od tego… I czuć się przy tym brudna… Wykorzystana i zbrukana… A jednocześnie tak bardzo zła…

Niestety nie można tego zostawić bez komentarza… Trzeba to nagłaśniać i piętnować…

„LIST OTWARTY DO FANÓW 喜びの公園 Yorokobi no kōen/Ogród Radości.

Szanowni Państwo,
długo zastanawiałam się czy podnieść ten temat na forum publicznym, ponieważ ogólnie na świecie, a w Internecie w szczególności, pokutuje przekonanie, że osoba która jest ofiarą przestępstwa, zostaje zaszczuta przez „różnego rodzaju osoby, które zawsze wiedzą lepiej”, itp., i z ofiary staje się nagle oprawcą.
Nie mogę jednak pozwolić sobie na to aby zostawić bez słowa komentarza, fakt, że od pewnego czasu, kilka osób podszywa się pode mnie (Olgę Mirosławę Mazurkiewicz, jedyną aktualnie, założycielkę grupy artystycznej 喜びの公園 Yorokobi no kōen), w Internecie i bazując na zbieżności imion i nazwisk oraz luźnych kontaktach z prowadzoną przeze mnie działalnością promującą kulturę Japonii, bezprawnie podaje się za mnie w kontaktach z potencjalnymi Klientami.
Niestety nie żyjemy w świecie idealnym, dlatego mnie, jako ofierze przestępstwa, nie wolno podać dokładnych personaliów tych osób, ale mogę zwrócić się do Państwa z następującym apelem oraz instrukcją, jak rozpoznać oszustów podających się za mnie:
– Państwa pierwszą wątpliwość powinno budzić, jeśli osoba, z którą się kontaktuje, posługuje się innymi personaliami niż Olga Mirosława Mazurkiewicz (aktualnie na Facebooku, ale wkrótce do zmiany, Olga Miro Sława). Tak właśnie nazywam się ja i nikt ze znających mnie osób nigdy nie zwraca się do mnie per Aleksandra, Ola, Olka, Oleńka, itp.. Nie posługuje się też w życiu zawodowym, żadnymi pseudonimami, typu Harumi, Sakura, itp.
– W latach 1998-2003 byłam studentką i jestem absolwentką Collegium Civitas. W 2001 obroniłam licencjat pt. Współpraca wywiadów Polski i Japonii podczas II Wojny Światowej, promotor: prof. dr hab. Ewa Pałasz-Rutkowska. A w 2003, pracę magisterska pt. Dyplomacja japońska wobec Polski po 1989, promotor: dr Ryszard Żółtaniecki. W chwili obecnej wraz z władzami mojej Alma Mater badamy, kto korzystając z ww.wiadomosci, dopuścił się plagiatu i bazując na powyższych informacjach, wykorzystuje je do podszywania się pode mnie.
– Od października 2013 roku (po opuszczeniu 喜びの公園 Yorokobi no kōen przez moją partnerkę biznesową z powodów osobistych i zdrowotnych) jestem JEDYNĄ założycielką i pomysłodawczynią喜びの公園 Yorokobi no kōen oraz organizatorką imprez takich, jak np. piąta edycja Tanabata na Pradze, Tanabata Na Pradze w Noc Kupały, itp.
– Aktywnymi członkami grupy artystycznej喜びの公園 Yorokobi no kōen, ale też osobami nie działającymi bez mojego upoważnienia są: Ewa Antoniuk, Maria Hofman, Katarzyna Koper oraz Mirosława Mazurkiewicz. Tylko kontakt z którąś z nas jest gwarancją nawiązania współpracy.
– Jeśli macie Państwo wątpliwości co do tożsamości osoby, z którą się kontaktujecie, zawsze możecie skontaktować się z następującymi firmami i osobami, z którymi współpracuje od 5 lat w temacie wydarzeń japońskich organizowanych i współorganizowanych przez 喜びの公園 Yorokobi no kōen: SOTO – Dalekowschodnie Centrum Kulturalno-Sportowe Wisteria Gardens RakuGaku InuGami Kimono Kirin Kirie.
– Jeśli osoba podająca się za mnie, zgadza się na wykonanie pokazów, wykładów, warsztatów albo oprawy imprezy w stylu japońskim po szczególnie zaniżonych cenach, jest to niestety znak, że macie Państwo do czynienia z oszustem. Usługi喜びの公園 Yorokobi no kōen nie należą do najtańszych, ale w zamian otrzymują Państwo 98% gwarancje jakości wykonanych usług; jeśli oczekujecie Państwo 100% gwarancji jakości, wiąże się to z potrzebą wyjazdu do Japonii, a tego typu usług nie mamy jeszcze w naszym zakresie możliwości.
– 喜びの公園 Yorokobi no kōen, w wolnym tłumaczeniu, przyjętym przez wszystkich naszych członków grupy oznacza Ogród Radości; choć zdarza się, że nasza nazwa jest przekręcana na „Park Rozrywki”, „Ogród Rozkoszy”, itp. Nasza działalność polega głównie na promocji kultury Japonii i edukacji. Nie świadczymy, żadnych usług, które mogą być kojarzone z mylnym tłumaczeniem naszej nazwy.
– W celu uzyskania prawidłowych danych kontaktowych do喜びの公園 Yorokobi no kōen, wystarczy kliknąć na zdjęcie loga i tła poniższego fanpage’u.
Na koniec uprzejmie przypominam, że zgodnie z art. 190a §2 Kodeksu Karnego, Uporczywe nękanie – stalking: „(…)§2. Tej samej karze podlega, kto, podszywając się pod inną osobę, wykorzystuje jej wizerunek lub inne jej dane osobowe w celu wyrządzenia jej szkody majątkowej lub osobistej.(…)” oraz art. 286 §1 Kodeksu Karnego, Oszustwo: „§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. (…)”.
Jednocześnie zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o zgłaszanie do mnie wszelkich informacji na temat osób podszywających się pode mnie, celem zebrania materiałów dowodowych potrzebnych do wytoczenia procesu ww. osobom.
Dziękuję za uwagę.
Olga Mirosława Mazurkiewicz
喜びの公園 Yorokobi no kōen/Ogród Radości”

Skomentuj

